Záujem o vyhľadávanie kľúčových slov “metaverse” a “NFT” od začiatku roka naďalej klesá.
Zatiaľ čo v poslednom štvrťroku 2021 bol celosvetový záujem o vyhľadávanie kľúčových slov “metaverse” a “NFT” na vzostupe, údaje Google Trends ukazujú, že vo februári 2022 sa tento humbuk mohol začať vytrácať.
Google Trends ukazuje, že v posledných 12 mesiacoch vyhľadávania “metaverse” získali na sile od októbra do decembra 2021. Od začiatku roka 2022 však záujem o vyhľadávanie naďalej klesal a v marci dosiahol najnižší bod.
Z údajov vyplýva, že okrem kľúčového slova “metaverse” začalo tento rok klesať aj celosvetové vyhľadávanie “NFT”. Pokles v prípade NFT je však výraznejší, keďže v roku 2021 dosiahlo rekordné hodnoty a potom v prvom štvrťroku 2022 prudko kleslo.
Celosvetový záujem o vyhľadávanie kľúčových slov “metaverse” a “NFT”. Zdroj: Zdroj: Google Trends
V posledných 12 mesiacoch boli používatelia z Turecka na vrchole záujmu v kategórii podľa regiónov v Google Trends pre kľúčové slovo “metaverse”. Táto krajina predbehla Čínu a Singapur, ktoré sa umiestnili na 2., resp. 3. mieste. Cyprus a Libanon tesne nasledujú na štvrtom a piatom mieste, respe.
Medzitým si Singapur udržal prvé miesto v rebríčku záujmu podľa regiónov za posledných 12 mesiacov pre kľúčové slovo “NFT”. Za touto krajinou nasledujú Hongkong, Čína, Kanada a Filipíny.
Ešte v decembri záujem o celosvetové vyhľadávanie “NFT” prvýkrát prekonal “krypto”. Okrem toho mesačný objem obchodov na trhu s NFT OpenSea dosiahol v januári aj nové historické maximum. Nárast objemu vyhľadávania kľúčového slova a objemu obchodovania ukazuje, že NFT konečne upútali pozornosť hlavného prúdu.
Rast nefungujúcich tokenov (NFT) v roku 2021 sa pripisuje niektorým najväčším poklesom NFT v minulom roku a celebritám, ktoré začali ponúkať svoje vlastné kolekcie. Od vplyvných raperov, ako je Snoop Dogg, až po marketingových expertov, ako je Gary Vaynerchuk, priniesli vlani záujem o NFT mnohé osobnosti.
https://cointelegraph.com