Slávny futbalový tím začal počiatočné fázy výstavby svojho ikonického domovského štadióna v metaverse, aby sa fanúšikovia mohli zúčastniť na živých a nahraných zápasoch po celom svete.
Majster Premier League Manchester City a jeho nový partner Sony začali budovať virtuálnu repliku štadióna Etihad, ktorý bude ústredným centrom tímu v metaverse.
Štadión Etihad je domovom Manchesteru City, momentálne najlepšieho anglického futbalového tímu. V piatok tím oznámil, že podpísal trojročnú zmluvu so spoločnosťou Sony, ktorá poskytne virtuálnu realitu odborníkom na využívanie analýzy obrazu a technológie sledovania kostry od dcérskej spoločnosti Hawk-Eye.
Manchester City dúfa, že fanúšikovia budú využívať všetky výhody virtuálneho štadióna. Hoci obmedzenia COVID stále niektorým bránia v možnostiach cestovania, možnosť sledovať zápasy v pohlcujúcom prostredí metaverse by mohla byť úľavou pre fanúšikov, ktorí sa nevedia dočkať, kedy si opäť vychutnajú prostredie zápasu.
Tím búra geografické bariéry pre fanúšikov, ktorí chcú byť súčasťou zápasu naživo alebo zo záznamu, tým, že začal s výstavbou virtuálneho štadióna Etihad. V piatok to pre Inews povedala marketingová riaditeľka City Football Group Nuria Tarré:
“Celý zmysel, ktorý by sme si vedeli predstaviť pod pojmom Metaverse, spočíva v tom, že si môžete zopakovať zápas, môžete sledovať zápas naživo, ste súčasťou diania rôznym spôsobom prostredníctvom rôznych uhlov a môžete zaplniť štadión, koľko len chcete, pretože je neobmedzený, je úplne virtuálny.”
Dcérska spoločnosť Sony Hawk-Eye sa už dlho venuje vylepšovaniu športových prenosov pre divákov a funkcionárov. Pomocou špecializovanej technológie prehrávania pomáha úradníkom robiť rozhodnutia v hre v reálnom čase. Jej vizualizačné aplikácie sa použijú na obnovenie rozmerov štadióna Etihad v metaverse.
Cointelegraph 23. januára napísal, že “zvýšená interaktivita a vlastníctvo virtuálnych predmetov” sú osobitnými výhodami toho, že majú základňu v metaverse. Manchester City možno využije obe tieto možnosti, aby fanúšikom na celom svete umožnil lepší prístup k tímu a štadiónu.
Vstup Man. City do Web3 a metaversa by mohol byť zaujímavý pre FC Liverpool. Podľa liverpoolskeho spravodajského portálu Echo by mohli “The Reds” nasledovať tento príklad s cieľom zvýšiť príjmy.
Do ekosystému Web3 vstúpil aj rival Manchester United, ktorý 10. februára oznámil nové partnerstvo so spoločnosťou Tezos. Tezos bude oficiálnym partnerom tímu v oblasti kryptomien a tréningových súprav a môže tiež pomôcť pri vývoji digitálneho tovaru.
https://cointelegraph.com/